Köşk Kozmetik, Sağlık, Medikal, Ortopedi

Ruboril Krem (Kızarıklık ve Kılcal Damar Problemleri İçin Krem)

RUBORİL KREM (Kızarıklık ve Kılcal Damar Problemleri için Krem)
[30 ml.]

 

RUBORIL KREM

Kızarıklık ve Kılcal Damar Problemleri için Krem

Ruboril Krem,ciltte sürekli kızarıklık ,kılcal damarların görünür hale gelmesi gibi belirtileri olan hassas ciltler için uzun dönemli kullanıma uygun bir bakım kremidir.Düzenli kullanımı, kızarıklık halinin azalmasına yardımcı olur.İçindeki antioksidanlar cildi rahatlatırken ayrıca nem kazandırır.

İçindekiler ; aqua,cetyl alcohol,ceteth-20 , paraffinum lıquidum, mimoza tenuiflora bark extract, titanium dioxide,ranunculus fıcarıa extract,escin ,steareth-20 ,propylene glycol,diazolidinyl ürea ,bisabolol,glycyrrhetinic acid,acrylates /C10-30 alkyl acrylate crosspolymer,triethanolamine ,methyparaben,propylparaben

Kullanımı ; Günde 2 kez ,en az 3 ay boyunca kullanılması önerilir.Sürekli kullanımı da mümkün ve güvenlidir.Güneş hassasiyeti yaratmaz.Ancak bu tür ciltler için her zaman 30 veya 45 faktörlü güneş koruyucu kullanımı önerilir.

Uyarılar ; Yalnız harici kullanım içindir.Çocukların ulaşamayacağı yerlerde ,ambalajında ve oda ısısında saklayınız.

Diğer Özellikler
Stok KoduISIS001
MarkaBiocodex
Stok Durumu_
İzlenme Sayısı28875
Mağazaya Eklenme04.07.2008
Toplam 14 adet yorum bulunuyor. Sizde yorum yapın 1.000 PlatinPuan kazanın. Yorum yap
Ruboril Krem (Kızarıklık ve Kılcal Damar Problemleri İçin Krem)

elif

arkadaşlar benim yüzünde tamamında değil ama burnuma yakın yanaklarımda kırmızılık ve kırmızı lekeler var nadir kasınıyor durumu böyle olup kulanan var mı öğrene bilirmiyim lütfen

volkii

arkadaşlar eğer kullanıp faydasını gören varsa bii detaylı açıklama yapablr mi? bende ara sıra ense kızarması da oluyor yzle beraber.eğer bu ilacı düzenli olarak kullandkt sonra ömür boyu hiç kızarmıcaz mı.yoksa öömür boyu bu krem mimi kullancam.cvp yazarsnz sevnrm.çok skldm artık çnkü bu hastalıktan

mine

merhaba arkadaşlar bende bugün aldım bu kremi gece kullanmaya başlıycam inş faydalı olur gelişmleri sizlerlede paylaşırım...birine kızdığımda utandığımda yanaklarım kızarsın istemiyorum artık.

ŞAD0

BEN BUGÜN BAŞLADIM İNŞALLAH MEMNUN KALIRIM

onur

bende de aynı senin gibi aşırı kızarma oluyor.seni takip ediyorum .3 ay sonraki durumun inşallah daha da iyi olur.yine görüşmek üzere.......

serhat

cvp vereyim onur şu an kremle beraber 2 ayım geçti hala tam olrak geçmedi ama eskisine oranla çok çok fark var bunu ben demiyorum çevremdekiler diyor bende farkındayım ztn bu kadar iyileşme sağladıysa devamıda gelir diye düşünüyorum gerçktn sabırla kullanmanı öneriyorum

onur

kızarıklığı ne kadar geçiriyor.serhat ilacın son neticesi nasıl .daha da ileşdimi. nasıl daha da memnunmusun.

Büşra

Bende kullandım gerçkten faydasını gördüm çok iyi bir krem tavsiye ediyorum baya fark yaratıyo.

serhat

arkadaşlar benm yanaklarım kızarıktı hele bazen oluyoduki kıpkırmızı bir hal alıyrdu ve bu hiç çeklmyrdu helede bir ortamda isenz tamamen moralnz bozulur tek kelmze edemssnz dikkati üzerinize çekmek istemezsnz çnkü pancar gibi olmussnzdur dalga geçerler diye..bundan 1 ay önce aldım bu kremi sadece gece yatrkn sürdm tam olrak geçrdimi hyr ama eskisne oranla bakarsak baya bi iyileştrme sağladıını söyleyeblrm ki daha az bi süre kullnmama rağmen ilerki zmnlrda sonuçları yazmaya dvm edicm

batuhan

arkadaşlar bu ruboril krem nasıl kulanıyor yüze emilerek mi ? nasıl kulanııyor arkdşlkar yardım ederseniz sevirinimm

feray

ben doktorumun tavsiyesiyle kullanmaya başladım.hemen etkisini göstermiyor.ben 15 gün sabah akşam kullandım ve faydasını gördüm.doktorum 1 ay daha kullanmamı söyledi.düzenli ve uzun süre kullanırsanız faydasını görürsünüz.

zeynep

valla ben kullanmadım ama kullanan birinden çok memnun kaldığını duydum yalnız 6 ay falan kullanmamız lazım mış..

şule

yha bunu kullanan warmı?sonucları nasıl??

yorumcu

ben kullanıyorum ..ve hassas ciltlere öneriyoum...







© Köşk Kozmetik 2007 - info@koskkozmetik.com - Tüm Hakları Saklıdır KÖŞK KOZMETİK LTD. ŞTİ. http://www.koskkozmetik.com
Bayındır 1 Sokak Adilhan İş Hanı 6/12 Kızılay / ANKARA

PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.